ryktes spridning

att jag är trött på vaggeryd och hur alla snackar. för någon dag sen fick jag höra ett rykte om mig som gjorde mig helt paff. eftersom alla troligen hört det vid det här laget tänker jag inte berätta vad det är. detta rykte har även gått om mig innan så de blev droppen. det finns många här i vaggeryd som vet hur det är när ryktet går och jag hatar det lika mycket varje gång.
det är så störande att folk går omkring och tror saker om en som man själv inte vet om. jag har slutat bry mig om de där blickarna man får för längesedan. det spelar ingen roll ändå. jag vill be om ursäkt för alla rykten jag fört vidare som jag har hört, sanningen förvrängs hela tiden så för varje person som får veta det förvärras ryktet alltid.

det ni har hört är inte sant, men varför ska jag övertyga er om det. tro vad ni vill jag bryr mig inte.


 natti natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen till Vaggeryd darling! ;)

har du kommit på detta nu?

congrats!

2008-10-22 @ 00:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0