torsdagssjukan

idag mår jag ännu sämre. massa med feber inatt och jag börjar tro att jag har halsfluss igen. Kanske äntligen får min mandeloperation då, nu är de 6:e gången jag har halsfluss i år, och det ska vara tillräckligt för att få en bokad.
blir en trist hemma dag idag igen med filmer och avsnitt jag laddat hem. ingen innebandy för mig i helgen och som det känns nu, inget firande av halloween heller vilket betyder ingen alkohol. trist att sitta hemma när alla andra lever livet, men det är smällar man får ta. vad är inte en fest på halloween? inte hela världen iaf.
ska till vårdscentralen vid tre och bli ännu mer sönderstickt, yes! jag bara älskar det stället.


igår blev det tre-rätters hemma hos mig med anna och fia, det var mys!


nu ska jag ytterligare en gång kolla på filmen never back down, den slår och skådespelaren Jean Faris, han slår han med.

Kommentarer
Postat av: Maddoo

iss. låter inte skoj :(

2008-10-30 @ 14:02:04
Postat av: mathildastålis

objekt för fan!.. och ja filmen är sjukt underbar:)

2008-10-30 @ 17:06:27
Postat av: Pauline

ja den filmen är riktigt bra mallor! men Cam är ju lätt snyggast, i alla fall hans kropp:) thihi

2008-10-30 @ 22:47:16
URL: http://peef.devote.se
Postat av: mathildaflodin

ohja lill matte! kanske ett av världens hetaste objekt ;)

2008-10-31 @ 13:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0