and you singing a song thinking this is the life

dagen i stort sett, vaknade & drog till stan för körlektion, martini med sofa & anna ikväll, mina bästa brudar har det visat sig. mallan kunde inte joina men vi älskar henne ändå =) jag fick en supergod parfym av anna & sofia, jag har ju trots alllt fyllt 18, anteckna det. & de som inte gett mig något i födelsepreseeeent, förvänta definitivt inget av mi tillbaka!

cup imorgon - förväntansfull för det resulatet.

carro santos om du ser detta stumpan, min msn hänger sig hela tiden så det var anledningen till min msn diss.
-älskar dig ju!

musik tips för party dagen fredag - adam tensta feat dr alban - my cool
för er som har fredags depp - amy mcdonald - this is the life 
 
film tips, fools gold & mamma mia




natti natti folks.

Kommentarer
Postat av: sofia

åhh, mallan det var mysigt med er brudar på martini idag=) älskar ju er!

2008-09-12 @ 22:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0