att uthärda

nu sitter jag & väntar på att tiden ska gå, ska till jkpg & köra lektion. Att ta körkort suger, det är nog det som i mitt liv hitills har varit det tråkigaste jag "håller på med". just nu känns det som körkortet är väldigt långt borta. det är bara att uthärda & hoppas att det är värt allt slit till slut.

ikväll blir det en nykter kväll på martini med vänner, cup hela dagen på schemat för imorgon.

nästa vecka har vi i festkommiten beslutat om att han en insparksfest, på fredag, mer info kommer om de i veckan.

min dag ska fyllas av skratt från och med klockan tre, tills dess - depp.



and how do you feel when theres no one, when theres no sun.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0