förkylda onsdagen




förkylningen vill aldrig släppa, nu har jag konstant varit förkyld i två veckor. i hopp om att det var något jag är allergisk mot ute tog jag kestine som inte hjälpte. om det ändå fanns nån medicin mot detta helvetet. kondition zero here I come till slut.

dagen i stort sett har varit slapp, ledig halva dagen & eftersom det skulle visas en film jag redan sett i skolan tog jag det svåra beslutet om att stanna hemma hela dagen, yes! innebandy ikväll också, cup i helgen ju! =)



haha det är annas min som gör bilden.

min syster som tar posebilder vareviga dag.





jag älskar adde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort bilden jävla kärring!

2008-09-17 @ 00:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0