i spanien -sevilla.

hej mina kara lasare, detta blir ett "jobbigt att lasa inlagg" pga bristen pa alla bokstaver jag behover for att skapa ett vettigt inlagg. nu ar vi i sevilla och vadret idag ar nu fint, de har tidigare regnat sen vi kom hit men nu sa!

fredag: kom till sevilla & festade pa fredagkvallen med patricia, min spanjor och hennes kompisar. jag kande mig lite utanfor i borjan men julia, ana, carmen och maria visade sig att va riktigt snalla brudar! vid ett begav vi oss till en fest, de var de lustigaste jag sett. hundratals med spanjorer festade pa en stor gata , och jag sag de sjalv, eftersom vi gick hem nastan sist, den gatan var sedan full av plastpasar och spritflaskor,tanken som slog mig da var , vem ska stada upp detta? nej tack, ett sant samhalle vill man inte leva i, en vecka racker! 

lordag: sov, shoppade och at pizza hela ganget.


sondag: besok pa ett museum, restaurangbesok och vattenpipsrokning hemma hos taulants spanjor, dock testade jag inte denna kvall, de var bara spanjorerna som kande for att dricka och roka!

mandag:  besok pa skolan, at nyss med familjen som ar underbar, patris mamma carmen ar en utav de goaste personerna jag traffat =).

efter bara nagra dagar har maste jag erkanna att jag saknar sverige, den nyttiga maten, sakra bilkorningen, innebandyn, pojkvannen och mina vanner dar hemma.

kram mathilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0