anna har en vän med en bil som vi ska åka i till peace and love i sommar

håkan hellström. du har varit med oss i regn och solsken, sena sommarkvällar, dystra dagar som glada. & nu kommer vi äntligen få se dig igen på peace and love i sommar! Det blir inget öland under midsommar som det ser ut nu, inget firande av den högtiden alls, lite deprimerande kan tyckas. Men istället för tre dagar i tält på en camping på någon ö blir det fem dagar i tält på en festival. Jag ser för och nackdelar. Jag oroar mig dock för hygien och tillgång till plattgång och det dära, töntig som jag är vet jag att tält livet inte är något för mig och mitt hår, det kan anna malin och fia vara vittnen för. Mitt hår har inga bra minnen från midsommar i halmstad 2006. letade nyss på blocket efter husvagnar, det är för dyrt och de billiga är not good. det får bli fribergs tält. Jag kommer hata och älska det där tältet under resan. Precis som jag hatar och älskar choklad.

jag har lurat mig själv för många gånger nu







Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips om ni vill ha husvagn så finns det ett par som hyr ut en husvagn, tror att det är rätt billigt.. Den dagen jag kommer på vad hemsidan heter ska jag skriva den till dej! :)

2009-04-23 @ 07:23:42
Postat av: svar till

haha tack så mycket! Gör det. :)

2009-04-23 @ 09:56:15
URL: http://http:/7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0