hålla hårt eller aldrig släppa taget

jag kommer någon gång att förlora dig för alltid. En dag kommer våra vägar att leda till olika håll. Vi kanske inte kommer att ses på ett år, flera år eller kanske tio. Vi kanske kommer att hålla kontakten ett tag men till slut tror jag att den bryts helt. För att sedan tas upp någon gång ibland för att träffas en gång om året, kanske. På något dumt och korkat sätt kommer jag nog alltid känna något speciellt för dig, och du känner nog samma sak för mig.

Allt vi upplevt tillsammans kommer jag att bära med mig och jag kommer att minnas hur du såg ut den dagen jag insåg att jag älskade dig. Jag kommer minnas hur ont det gjorde. Med dig kommer jag förknippa kärlek och sorg men jag kommer också att minnas dig som den stora första, som tog mig med storm såsom ingen annan hitills har gjort men förhoppningsvis kommer att göra. Någon dag kommer vi alla att förlora dem vi håller varmt om hjärtat, men vi kan välja att förlora dem närsom helst eller hålla dem hårt och aldrig släppa taget. Vilka väljer du att hålla taget om?


Kommentarer
Postat av: vaggerydsbo

din blogg är skitbra! :) önskar att jag kunde skriva som du!:)

2009-04-09 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0