kombination

Att det är sjukt hur mycket serier jag följer, filmer jag kollar och hur mycket annat jag gör. Om jag skulle berätta hur mycket jag följer skulle jag klassas som en tönt /nolifer, men grejen är den att jag kollar nattid, då mina vänner sover eftersom dem går och lägger sig för tidigt och jag sitter vaken. Just nu ligger samantha who på topp fem listan tillsammans med desperate houswives, greys anatomy, one tree hill och gossip girl. Hade det kommit nya avsnitt av sex and the city hade den givetvis snott första platsen. Jag kollar inte bara för att det är kul och att man också vill leva "det livet", jag lär mig en hel del. Och genom dessa programmen har man även blivit visare då det gäller kärlek och värderat saker på olika sätt. Har du inte också velat se ut som Gaby i desperate housewives? Velat ha Chad michael murray till din man eller leva livet som Samantha i sex and the city? Jag hade velat ha Haleys röst, Serenas uppväxt,  Brookes utseende, Susans beteende, Gabriells hus, Carries skor & kläder, Edies bil och Peytons man. Vilken kombination det hade varit.

         


Kommentarer
Postat av: Sara

sjukt sant

2009-04-13 @ 00:08:25
URL: http://hultsbosara.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha Mallor jag kollar följer ca. 15/16 program på tv och kollar sedan på all skit ca. 26 gånger i veckan, men that 70's show, vänner och scrubs går ju flera gånger i veckan haha, så du är inte ensam om att vara en nolifer Mallor :D

2009-04-13 @ 01:29:51
URL: http://flashbax.devote.se
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-13 @ 01:35:24
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0