jag önskar att jag aldrig träffat dig

det gjorde så ont i hennes hjärta när han sa dem orden. Han menade att det skulle vara för hans egen skull, så han kan gå vidare och glömma henne. Eftersom de båda två vet att deras tid är över. Fastän hon alltid inte vill att den ska vara över så är den det och med tiden kommer hjärtat att bli helt igen för att på nytt kunna känna samma sak. Jag ångrar inte att jag träffade dig, vet du hur mycket jag älskade dig? Och på ett annorlunda sätt älskar jag dig fortfarande. jag ångrar ingenting. Det är inte vi längre, men fyfan vad jag saknar dig. jag saknar att du inte finns i mitt liv som du gjorde förr. att begära att vi ska vara vänner är svårt och kanske nästintill omöjligt. men jag vill inte att du ska försvinna, bort från mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt jag menade det inte.

2009-04-20 @ 16:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0