Lika öppen av sig som en dörr som aldrig stängs.

Visste ni att Malin Matsson Mårn är lika öppen av sig som en öppen dörr som aldrig stängs. Detta skrev anna i hennes rekomendationsbrev då Malin ska söka plats som aupair. Hon skrev det inte tillslut, men hon tänkte. Har gått och skrattat åt det hela dagen idag på jobbet, för vi som känner henne vet att hon inte är lika öppen som en ostängd dörr ;) Istället blev det: she gives the children what they want, haha.

Blev en typ halvdag i skolan, var ledig egentligen men lite saker som behövde göras. Sedan började jag jobba vid tolv och slutade vid sju. Har faktiskt inget kul att berätta mer om dagen, en halvtrist dag som gör mig ännu mer taggad för att antingen skaffa en love? nej förresten, ska ju flytta snart. Jag vill till norge nu! Men det är ju ganska trist utan närhet mår jag säga. Men vad är några ensamma nätter under din tonårstid när man förmodligen kommer dela säng med samma person i många många år sen, gött att vara ensam när man kan eller borde?

Idag blev de inga fotografin då jag kände att motivationen till att fota låg på noll. I helgen kanske vi ska ta våra "vi är coola hästtjejer" bilder. Pauline även numera känd som en "danishare" ska givetvis fotografera oss. Hoppas dock att de blir fint väder då vi ska sitta barbacka i klänningar på våra hästar.

Kommentarer
Postat av: pauline

''danishare'' hahahahaha! man ska fan arbeta med kött för att bli något här i livet, ellerhur mallor!

2009-04-22 @ 18:30:57
URL: http://flashbax.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0