och vi lever inte i en fantasivärld

nu har jag kommit hem från ännu ett pass från scharken, idag blev det bara tio timmars jobb, det var inte mycket i jämförelse med gårdagens pass. det är banne mig ett slavgöra vi utför där inne, men det klickar fett i kassan och det gillar vi. Idag var det även fribergs första pass på danish vilket gjorde dagen bättre:) började vid två men tidig som jag var fördrev jag tiden med sebban som arbetade flitigt. + är att man börjar känna många på jobbet och att fia anna och sebastian jobbar där. nu sitter jag här helt slutkörd efter att ha packat lövbiff och massa lever och hjärtan och ska kolla en film, och ladda med skönhetssömn [eftersom de finns många pojkvänner på jobbet] inför morgondagen som kommer att fyllas med en lång dag på jobbet med anna panna igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0