sleeping in my car, I will undress you

nu sitter jag här efter långa pass i helgen och i fredags. nu har jag tjänat tillräckligt till peace and love och till dansbansfestivalen om vi så ska på den. utlandsresan är snart också klar kanske, får jobba lite till på den. usch vad jag är trött och att veta att jag ska jobba på charken idag och imorgon, vara ledig onsdag sedan jobba torsdag till söndag i hok gör det inte så mycket bättre. trots dessa hårda tider, haha hann vi med att festa i lördags, jag anna sofie och malin. en trevlig kväll ute i klevshult hos Calle och sedan pubafton :)  lika kul var dock inte att gå upp kvart i sex för att jobba tio timmar, men jag lever mina vänner.


the traditionally kort


Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag VILL jobba på Danish snart igen, de ringer mig aldrig :( buhuhu haha. Söting Mallor<3

2009-04-27 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0