en ny tanke som kan vara aktuell att genomföra, observera kan.

det blev en heldag med fröken friberg and the famous green car. Förövrigt är den bilen nästan vårt hem? Jag tackar annas mormor britta för att hon lånar ut vår kärlek till fröknen så länge hon vill. Vi begav oss till stan för att shoppa och sedan bege sig till affären där min balklänning was born. Fin fin var den och efter lite nålar här och där satt den som den skulle. jag har även sprungit runt vår kära hjortsjön och det var hell i början, sen blev det heaven. Så nu sitter jag här, käkar äpple och är allmänt nöjd över inköp och insats.

Jag har en ny tanke som kan vara aktuell att genomföra. Jag ska börja att ha med kameran varje dag och bildblogga mer istället för att textblogga som jag gör, eller så blir det en kombination med mycket mer bilder än vad jag publicerar nu. Så imorgon hänger min svarta fina kamera med till skolan, samma svarta fina kamera som under en fest tappades och fick en spricka över hela displayen. Jag kan säga er att det är svårt att få med allt på bild när man inte ser vart man tar på, men det är sånt man lär sig leva med. eller så köper man ju bara en ny, ett ganska okej alternativ. men jag vill inte svika min kärlek. Alla förhållanden har väl sprickor? Jag kommer säkerligen glömma den hemma dock, så jag skriver en lapp och lägger på bordet.

Snart beger sig larsson tjejen till England för att stanna där i fem veckor på sin praktik, kommer att sakna henne väldigt mycket samtidigt som jag är lite avundsjuk. Är också avundsjuk på lilla soffan som är i helsingborg på sin praktik och bor tydligen i en skitfin lägenhet med allas deran Olle. :) Jag saknar dig Sofia!


tröja från gina , byxor från bobbys och en ring från hm.



Är det så här man ska använda dem eller?


 Vi kör på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0