we gonna elope to mexico

Im so sorry och jag har dåligt samvete. skulle uppdatera som bara tusan men istället har jobbet och skolan och mina fina tjejer och killar tagit all tid. Det är väl en bra ursäkt? eller ska jag skylla på växthuseffekten som vanligt?
I torsdags var vi ett gäng vid fenix baksida och grillade och drack. det var myspys och många sådana kvällar kommer inom kort att komma. Fredag och det var finally innebandyträning. Jag älskar den sporten så otroligt mycket och är något jag på något sätt hela tiden kommer att vilja göra i mitt liv, spela eller träna innebandy. Senare på kvällen blev det grillning hos favoriten maddlin larsson och sedan ett läskigt besök och spökletande i hultsgärde. Patrik och Joakim hade åkt dit i förväg visade det sig och skrämde oss som bara den när vi åkte förbi den öppna stora ladan där det sägs att folk har hängt sig. åk dit en sen natt och sjutton vad rädd du kommer bli! När vi stod där utanför ladan och patrik kom utspringande där ifrån tog malin våra händer och vi kutade alla till bilen. Till och med Oscar och Rasmus sprang. På lördagen började dagen med jobb med söta Madde andersson, blev en kul dag på jobbet. På kvällen beslöt sig jag malin och sofie vid klockan halv nio att vi skulle festa till det i min bar för att sedan åka till anton. Det blev en mysig förfest med söta tjejer och mycker kort, undra varför kameran alltid ska vara med när det är alkohol med i bilden. Fulla och glada åkte vi till anton, sen till dennis, felix och slutligen till max. tack för en trevlig kväll tjejer och killar. :) På söndag vaknade jag tidigt, bakis och allmänt otaggad för att gå upp. Jag trodde det var fult väder ute och blev glad, då kunde jag ligga inne hela dagen och kolla film utan att behöva en anledning till att göra det, typ som att vara sjuk. Me givetvis kom solen och jag gick upp, städade, pluggade och sen kollade jag film :)

idag har jag vaknat sent, pluggat mycket, sprungit och kollat film och serier, drog!
Läste även maddlins blogg och tyckte synd om henne. hon var framme i england men det var inte som förväntat.
Läs den :) www.larsssonmadeleine.blogg.se










mitt hus blir jobbigt varmt under sommaren och våren


det dracks absint, inte överdrivet gott.


visste ni att vicknings chips är som grill chips fast tjockare för att de ska vara lättare och bättre att dippa, haha.


sooooofiiie :)




mallan ville vara anna wannabe och slå min älskade teddy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0