a friend in need is a friend indeed

dagen har varit okej men nu börjar det bli segt här hemma. en promenad med lowis var max ansträngningen idag. solat också och lämnat in brädan på vallning.
jag är väldigt uttråkad nu och tragiskt nog har mina hundar blivit mina bästa vännner, det är dem jag har umgåtts med en vecka nu. haha jag vill ut. mina riktiga kompisar däremot har varit väldigt dåliga på att hälsa på, gångerna är få faktiskt!

mitt "största" intresse har blivit serier att följa, jag har laddat ner som aldrig förr. & dirty sexy money har faktiskt blivit serien som jag kollat mest på. jag har en hemlig crush på jeremy nu. och julian från one tree hill. :)

dagen låt,

janet - let go

Kommentarer
Postat av: Pauline

yey diry sexy money är rätt bra, haha en crush på jeremy har jag haft länge nu :D krya på dig mallor!<33

2009-02-06 @ 23:33:30
URL: http://flashbax.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0