en liten beskrivning

hejsan mina vänner! jag har saknat er och det är alldeles för längesen jag skrev ett seriöst inlägg. får se om jag har tiden nu. dagen började med att världens bästa anna & rasmus hämtade mig. ni ser jag och anna har nämligen ett avtal, för 30kr i veckan får jag skjuss till och från skolan av henne i hennes gröna lilla bil :) jag känner mig ganska hemma i den bilen och hon har tillochmed, hör och häpna, låtit mig köra den! det var ett storslaget ögonblick som jag hoppas få uppleva igen. det var idrottsprofilering i skolan med en lång och seg genomgång. på eftermiddagen var det ett tre timmar långt pass innebandy som var kul :) vi var the dream team jag anna sebbe patrik och oscar. trodde vi iaf.

imorgon blir det fenixfest, endast för fenixelever. ni som ville komma och inte går på fenix får skylla er själva och anordna fester med er egen skola, som vi =). ska även med fia och sebbe till danish imon på introduktion, min pappa har fixat jobb till oss där så imorgon ska vi kolla läget. så förhoppningsvis kommer det klirra i kassan mycket snart.

tagga inför imon, blir en tjejförfest innan vi förfestar i friluftsgården med anna mathilda s och emma :) vi ska käka förfesta innan, så vi kommer vara på topp! mysiga tjejer det där. och studenten kan inte annat än att bli kul.

nu ska vi snart hämta nyckeln till lokalen, men först- mat. som numera jag och anna hela tiden längtar efter. igår åt vi som tusan och för att förbränna det gick vi hem ifrån skillingaryds nya sporthall som är heaven!

Kommentarer
Postat av: maddline

vad e de för jobb?

fan han har inget te mej oxå,

in big neeed of money

pusss!

2009-02-26 @ 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0