how do you feel when there's no sun and how will you be when rain clouds come they will pull you down again

nu är det dags för ett "hejsan mina vänner inlägg" , hejsan mina vänner! ni lever märker jag, besöksrekord =)
dagen började med mitt livs värsta träningsverk och då skojar jag inte. och självklart bor jag på övervåningen vilket betyder att trappan har gått från att vara min vän till att bli min fiende. jag backar numera nerför trappan och det går inte fort uppför. trappan som en gång var min vän, han skiljer mig från mina föräldrar, är numera några dagar framåt min största fiende. men vad säger man, håll dina vänner nära men dina fiender närmre?

nog om mitt trapp problem, dagen bestod av engelska C på eftermiddagen, det var diskussion hela lektionen som vanligt numera. dagens ämne var iaf att alla spel unga spelar innehåller sex och att det påverkar dem negativt, men jag anser att vill de unga se sex gör dem det på något sett, internet innehåller ju faktiskt allt. men okej att en åldersgräns hade varit bra, men omöjlig.

sedan kom anna och det blev projektarbetes tid, det kommer bli bra! dags för träning med mina småtjejer på kvällen. att jag kommer sakna dem när jag slutar att träna er. så nu ska jag passa på att ta massa kort på matcherna som är kvar och på cupen, ifall att det är sista året jag tränar dem.

jag saknar mallan och hoppas på att få se min söta tjej imorgon i skolan, som jag tycker är helt okej för tillfället, fast kan det bero på anna och mathilda s som gör dagarna mysiga :)

nu - samantha who.



dagens låt
feeder - feeling a moment.
många tårara har den låten åstadkommit genom tiderna.

Kommentarer
Postat av: Lill-matte

oooh du är en kul..Tykker om dig

2009-02-19 @ 18:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0