krogen hela helgen

jag har nu kommit hem till mitt riktiga hem, från och med i onsdags har jag ocf fia bott hos anna :) men nu kommer hennes päron snart hem så det var till att packa sina stuffs idag. i fredags blev det krogen och det var lätt den bästa gången hitills! jag anna fia och malin förfestade hos anna, sedan kom även sebastian, joakim och några och gjorde oss sällskap. det blev singstar och pyramiden ofc som stod för förfesten. sedan körde mathilda in oss till stan och efter ett evigt letande i buskar och tillochmed fumlande i buskarna av vissa kom vi äntligen till centrum, något sena. vi blev av med "chicken mama oskulden" också, och maten var såååå efterlängtad! skulle däremot tagit revbenen som sebbe åt ist för det som soffan och jag valde. sjungandes på like a virgin, eller halvt sjungande gick vi för första gången in på chicken mama som var dyrt. hela helgen har vart ett rån för plånkan och nu blir det budget haha med utgång nästa fredag med. på nattbussen hem bestämdes det att det skulle bli krogen på lördag också, den så kallade "dränka sorgerna" dagen. men vi hade inga sorger, men det var lite feeling. på lördag vaknade vi upp och mådde sämre än vad vi förtjänade. botet på detta var givet, kebab! och mer dricka apelsinsmak som numera är min bakis-dryck". det blev film och chips för att ladda om inför kvällen. förfesten började hos anna igen och sedan kom jesper, john, joakim och rasmus och gjorde oss sällskap. åkte in till stan vid 10 tiden och kom trots åldersgränsen 20 in, haha fast det var många i vår ålder så va tusan. sitter nu och syter inför bilderna som vi kanske kommer vara med på på jnytt. faan vad fula de antagligen är! men det och fyllesms är väl det som hör till, eller hur lill-matte :)

nu ska jag snart iväg och städa och clicka cash till kontot, det behövs mina vänner, det behövs.


anna panna


ett misslyckat "ridspö" kort. 

de enda korten som togs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyllesms är det som gäller annars kan det kvitta;)

2009-02-16 @ 13:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0