Lördag

I lördags vaknade jag och kände mig frisk och en bris av lättnad kom över mig, helt ovetande om att 16timmar senare skulle det börja blöda igen. Jag åkte till fia när jag vaknat där hon och storbakarn anna bakade cupcakes som blev utsökta :) på kvällen kom fias kompisar från stan, lisa, fet och Gävle, riktigt trevligt var det och goa kompisar kan man säga, tänk om alla var så trevliga och lätta att vara med. när jag somnade vid tre fick jag sova en kvart innan min hals började blöda lite smått. det kan tydligen göra det efter operation så. efter en tio minuter slutade och jag somnade igen.

söndag
anna åkte till gbg för att hälsa på söta ville och peter med fru :) jag och fia lärde oss något nytt, nämnligen hur man sladdar! haha det var de roligaste på länge. till en början trodde vi att vi var grymma men efter kommentarer från sebastian om lite instructions fattade vi hur vi skulle göra. här kommer lite tips.
gasa på som fan för att öka spänningen
hamnar ni i diket får passagerare hoppa ur bilen och med instruktioner leda bilen upp
saab förare är inte dina vänner
men din värsta fiende är sandbilen
stora parkerings ytor som saknar diken är bra övningsplatser
stör inte sovande lastbilschaufförer
kompisen kan dra i handbroms ibland för utökad spänning

det blev en sen dag och många te koppar :) på natten började dock halsen blöda igen, vääääldigt mycket denna gång och vi fick i panik åka in till akuten och jag blev inlagd igen. det var hitills den tråkigaste dagen i mitt liv. jag låg där och var rädd för att det skulle börja blöda igen, ifall de hade gjort det blev det en ny operation. men efter 32 timmar fasta fick jag åka hem och slapp operation :) så nu är jag glad!

 i helgen blir det festande med tjejerna och alla hjärtans dag ska bli storslaget!



fias cupcakes






 
mathilda & malin


sofia


anna friberg som enligt roland har flyttat till jönköping, tagit med sig hunden och samlar på möbler.


Kommentarer
Postat av: sofia

vart är bilden på mej tagen?

2009-02-12 @ 15:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0