ta oss tillbaka

idag var en jag vill tillbaka till magaluf dag! sannerligen ett tips för er som ska åka på partyresa i sommar, åk till magaluf! ayia napa är säkert kul, men åk till magaluf. :)

jag vill tillbaka till vår balkong som blev skitskabbig av smutsiga fötter och spill av alkohol. jag saknar fias och mina gemensamma duschar, fy tusan vad det sved där någon dag men det var det värt! jag saknar annas långa duschar, hon fick duscha först eftersom de tog sån tid för henne och hennes hår, haha :). våra tabbar två kvällar att börja förfesta förtidigt, klockan sju hallå? är vi sena eller, nej bara tre timmar för tidiga. jag saknar fias fylle gång som vi andra var så exalterade över och ville göra samma sak.
jag saknar nästan tillochmed min alkoholförgiftning, eller nej förresten den var jobbig att uthärda. jag saknar våra brunbrända nästippar! :) och alla fylle samtal med taxichaufförerna, två års studerande av spanska gav till slut slut reslutat!

saker man inte ska göra, som vi kom på i efterhand:
hänga saker på altanens räcke om du bor på andra våningen, då försvinner det.
spy inte på någon annas moped in publik.
börja inte maraton dricka klockan 7, börja runt halv tio- tio.
köp inte biljetter till adam tensta om ni har chans att missa honom, vi missade inte med flit,man vet ju aldrig hur det blir
beställ inte tequila och spring sedan därifrån utan att betala, då kan ni inte komma tillbaka
det är kul att åka bananbåt men inte värt priset
prata inte med britter, då erbjuder dem pengar för att få utföra tjänster, haha, kolla inte ens på dem
ska två blonda tjejer äta fyllemat, välj restaurang med omsorg och kolla personalen innan ni ställer er i kö
man ska inte dricka för lite vatten
förfesta inte och gå sen till en restaurang för att äta, man njuter inte av maten.
somna inte i en solstol bakis


Kommentarer
Postat av: Mallan

hahahhahahahahahahahhahaha, somna bakis i en solstol är standard! love ya

2009-02-04 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0