tisdag

fia hämtade mig på sjukhuset och det fick bli donkan som stod för käket, men besviken blev jag då det inte var gott. så mammsen hade gjort pannkakor för att fira min hemkomst :) sedan sov jag bort hela dagen och vaknade utan halsont. två veckors halsont är äntligen över, ni kan inte förstå vilken lättnad det är! och förhoppningsvis blir det innebandy på måndag!


onsdag
jag har pluggat hela dagen, och snart vettni är min engelska c rapport om apartheid klar! imorgon väntar ännu en engelska c uppgift och ett tal i svenska c. idag har jag även bakat, mina egna cupcakes då fias blev så bra och även en amerikansk cheesacake, är du imponerad carro? :)
här har ni mina masterpieces:



jag älskar det tjejiga strösslet



ikväll blev det mys med anna mathilda och soffan :) vi var på en sladd runda såklart och drack te och hade allmänt mysigt, ni är bäst tjejer, det vet ni!



Kommentarer
Postat av: CarroBarro

A, de är jag faktiskt. Dom finaste Cupcakesen jag nånsin sett ;) Du är inte så pjåkig ju. men du kan ju bjuda nästa gång ;P

2009-02-12 @ 16:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0