den 9:e

nu var det äntligen fredag vilket innebar lets dance. jag är inget stort fan men igår var det bara tvunget att se! nu i efterhand måste jag säga att 12 par var för mycket, jag hade tröttnat vid 6.Ungefär 8 par hade vart lagom kom jag fia och anna fram till. nu kan vi tyckas ha no life eftersom vi snackar om lets dance, eller hur! men vi skulle faktiskt gått på krogen igår men bangade ur. idag är jag glad över att vi bangade ur. dagen efter är aldrig kul och är oftast anledningen till att man stannar hemma. och eftersom jag inte tränar än pga min sjukness var det bäst för min kropp att jag beslöt att stanna hemma. bra gjort! idag blir det inte krogen heller, vi  tänker ekonomiskt och kommer spendera lördagskvällen i vaggeryd tyvärr. vaggeryd ligger på min " 1 av 10 ställen lista man inte vill spendera sin lördagskväll i " vaggeryd ligger på 9:e plats. före vaggeryd kommer rödby, kiruna, vrigstad, hok mm, ni fattar vinken. det blir innebandy med smålaget imorgon, får se hur det går eftersom vi inte har tränat på hur länge som helst + att vi inte har någon "riktig" målvakt. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0