det är inte en fråga utan ett svar

jag kan inte vara som du
men jag kan älska som du
inte för en sekund skulle jag ljuga för mig själv
för många saker saknas och det är en tår i mitt öga
det är inte en fråga utan ett svar
som kommer få dig att ändra dig

vi kommer vara detsamma imorgon
för vi är alla målade av nummer
vi dansar som vi lånar
du sa att det var kärlek och jag sa att jag ville att du skulle vara min


jag skulle ljuga för mig själv i flera år om du stod vid min sida för att inte genomskåda att du inte är bra för mig
men jag älskar dig, älskade dig. det är tid att släppa det som varit, det som kunde ha vart.
du och jag är inte för varanda, precis som så många andra, lurar vi oss själva.

vi ljuger för oss själva för att vi inte vill bli sårade
men i själva verket är de som sårar oss, oss själva.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0