det finns inget jag saknar så mycket som innebandy!

nu är det bara 60minuter kvar av min "käka godis och allt annat onyttigt" period. klockan 2400 måste jag sluta dricka och äta överhuvudtaget. jag äter godis, aplesiner och dricker cola och vatten. jag får se det positiva med operationen, flytande mat ger minskande vikt :) men nu ska jag snart gå i ide och sova ända tills på tisdag. & jag ska banne mig återhämtas snabbt så det blir innebandy snart! det finns inget jag saknar så mkt som innebandy! jag brukar säga att sex and the city är drogen, men inte, innebandyn gör mig hel. & ni som tkr det är tråkigt, ni vet inte vad sport är.
och nu kommer jag få sakna att spela det i tio dagar till, men när jag väl får spela, fyfan vad kul det kommer vara :)

vi ses, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0