det nya året

nu är det nya året kommet och det känns mycket bra. detta året kommer innebära mycket förändringar. förändringar som jag ser som både positiva och negativa.

nyår firades med tjejerna. förfest hos friberg och sedan anlände vi till festen i friluftsgården. fick flashbacks från förra året, haha det kändes mycket bättre att vara på någon annans fest än att ha den själv. det var kaos ett tag förra året när vi hade festen där och det nya året då kunde firats mycket bättre. tänk att det redan är ett år sen tjejer, jag kommer ihåg mycket av det som om det bara var någon månad sen. nu blev jag nostalgisk herregud, haha.

jag blev sjuk inatt och det var ganska väntat eftersom jag gick i linne hela kvällen utomhus. men operationen närmar sig med storsteg och då ska mitt immunförsvar vara bäst. men tills dess, varma kläder hädanefter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0