du kan inte spela på brutna strängar

låt mig hålla dig en sista gång, det är den sista chansen att känna igen. Men du krossade mig och nu kan jag inte känna någonting. När jag älskade dig så innerligt kan jag inte ens övertyga mig själv när jag pratar att det är rösten från någon annan. Tårarna är nära och jag försökte hålla dem inne men det gör så ont. Jag försökte förlåta men det är inte tillräckligt för att göra allting okej. Du kan inte spela på brutna strängar, du kan inte känna någonting som ditt hjärta inte vill känna. Jag kan inte berätta om kärleken om den inte är veklig. Sanningen svider men lögnen är värre. Jag kan inte tycka om det längre, för varje gång älskar jag dig lite mindre än från början. Du kan inte spela på brutna strängar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0