never kiss and tell

jag ångrar så fruktansvärt mycket att den här hemligheten jag bär på kom till mina öron. det är nämligen så att jag bär på en stor hemlighet. nu undrar ni om vem och vad men det tänker jag inte berätta. jag har svurit med min hand att inte berätta detta och det ska jag heller inte göra. det jag tänker berätta är endast att hemligheten inte handlar om mig själv men jag står inte personen så långt borta att jag inte hälsar på stan, för det gör jag. och nej det är ingen i min kompiskrets heller. en del hemligheter är så jobbiga att bära på att jag nästan mår dåligt när jag tänker på det.skulle detta komma ut skulle det bli ett jävla liv. men det är inte min sak att berätta, det ska komma från hjärtat. because we never kiss and tell.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men nödvändigt inlägg

2009-01-08 @ 00:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0