objekt & irrationsobjekt

det känns svårt att skriva något positivt här just nu, att vara glad. men jag ska ge det ett försök.
i lördags hände något historiskt. vi och killarna förfestade hos fia och sen åkte vi till vrigstad, men det kändes som om vi hade kommit till världens ände. här fanns allt det folket som man skänker en tanke ibland när man är på en ganska cool fest, och man ställer sig frågan var alla raggare och alla ja ni förstår håller hus. dem var samlade i den här lilla lokalen som saknade dansgolv och saknade nästan helt och hållet musik. ni förtstår själva att vi inte kunde annat än skratta och nu har jag lite dåligt samvete för att vi skrattade åt folk och tog kort på dem för att vi ansåg dem som mobbade. haha vilken dålig människa jag är men man drogs med av stunden. iallafall det var den mest mobbade festen jag skådat. tjejerna var sönderblonda med löshår och bar leggins och en hood på sig. + att det tydligen var modernt att ha sina stringtrosor väl synliga och över sin tröja. haha herregud vilken miss! att man kan vara så desperat efter uppmärksamhet kände vi då. givetvis började killarna från vaggeryd och bönderna där att bråka med varanda, vi drog hem och hela kvällen bestod mestadels av skratt!

under kvällen kom det fram att alla från göteborg heter glen och luktar fisk.
och att
det finns objekt och det finns irrationsobjekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0