överskottsenergi

jag känner att detta kommer bli en lång natt. jag vill sova nu men det går inte. kanske för att jag vänt på dygnet under lovet men man borde ju ändå vara trött efter dagen. jag har dåligt samvete över hur mycket av min lön jag har lagt på mobilräkningar i år. mammsen slutade betala när dem blev för höga. nej gud vad mycket det måste vara, säkert en hel magaluf resa! det är tur att jag får nytt abonnemang den 15! ladda för 200 kronor månaden och skicka gratis sms till alla operatörer. inte illa, jag kommer utnyttja detta till max. och jag ringer ju typ inget, bara kortisar och säger att folk får ringa mig. jag gillar tanken på mitt nya ekonomiska jag. jag får vibbar av att det kommande året är ett storslaget ett.

kanske har jag massa överskottsenergi eftersom jag inte får träna, men snart är pencillin kuren slut och då banne mig ska det förbrännas och byggas.

skänker en tanke till min kusin tildutt, var du än är och vad du än gör. må alltid ljus finnas med dig.
haha

för er som ska beslutat er för att sova, och ni som gillar nattlivet, enjoy!

Kommentarer
Postat av: rebecca

bra blogg där! =)

2009-01-09 @ 12:21:48
Postat av: Tilda

haha. tack. det värmde!

you´re the best <3

2009-01-09 @ 15:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0