pluggeri

idag vaknade jag med huvudvärk och var hur förkyld som helst. Sovmorgon till klockan halv ett då lektionen var engelska C. Jag kommer snart gå in i en period då jag begraver mig själv i plugg. Inte nog med att vi redan har tillräcklig, nej nu ska vi skriva en fem sidor lång rapport på engelska. 5 sidor ren text där framsida, innehållsförteckning och källhänvisning inte är inkluderat. jag förstår inte hur jag ska hinna med allt. har ångest över projektarbetet som står still också. Men det är ju tur att det går bra för laget jag tränar i innebandy! Nu ligger vi tvåa och till helgens match har vi ett kanonlag så vi hoppas på vinst nu igen. är anmälda till fcp cup också, övernattning och hela stuket. får hoppas att det går bättre för oss i år! =)

till helgen hoppas vi på lite festande och mycket kvalitetstid med tjejerna.

såg ni programmet semestersvenskar på fyran idag klockan 8. att jag vill jobba som reseledare efter att ha sett detta program!
så idag tipsar jag om att checka in programmet semestersvenskar.

nu mina vänner är det dags för min drog, & fia jag kan nu meddela dig att jag är på skiva 7. lycka till med att slå mig sockertopp!

ni vet vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: soffi

gaahh jag kommer aldrig att klå dej.. men jag fick leda en stund i början iaf.. längtar till helgen*

2009-01-15 @ 17:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0