thursday in paradise?

åh det vankas något snart! men vad får ni inte veta än.

idag var en bra första dag i skolan. vi hann med det mesta, genomgång, idrottslektion, skratt och botgörelse i biblioteket.
trist bara att gå upp så tidigt, fast man får ju ut mer av dagen. jag har vart duktig och pluggat i några timmar, uppgiften är inlämnad och jag är nöjd!

nu har fia börjar kolla igenom sex and the city igen, det betyder att jag kommer ha ännu mer att göra på mina kvällar nu, hon får ju inte ligga före. detta är vad vi kallar en öppen tävling om vem som kollar mest sex and the city, och jag måste säga att det är mycket jämt!

nu blir det ett bad, har börjat med det varje kväll. skum, tända ljus och musik :) en vana jag gillar!

Imorgon blir det skolan på förmiddagen och sedan lite projektarbete. På kvällen blir det förhoppningsvis krogen och en förfest till lets dance isåfall! :)

älskar er otroligt mycket tjejer.



mitt bad

Kommentarer
Postat av: mallan

Mathildaaa! Jag har lärt mig att kommentera, wow. Imorgon blir det lunch ihop hoppas jag!

pusss sötnows, du är allt bra du

2009-01-08 @ 22:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0