hemma

det var och är det ondaste jag gjort i mitt liv och jag hoppas att det kommer ge resultat. annars vet jag inte vad jag gör!
jag lovade mig själv att inte kolla ner i min hals för att inte bli äcklad. jag bröt detta löftet tyvärr och jag kan säga att jag inte sett något äckligare på mig själv. jag mår fortarande illa och det känns som det aldrig kommer gå över.

efter 34 timmars fasta fick jag tvinga i mig kräm när jag kom hem. det var oväntat gott och det och smoothies kommer vara mitt käk den kommande veckan.


positivit är att jag nu vet hurdan student klänning jag vill ha =) mamma ska sy den åt mig och nu längtar jag tills jag har brunbända ben, mina skitsnygga skor som jag förmodligen ska ha och min supercoola klänning!

nu är jag hemma iaf och planerar att ligga i min säng tills på torsdag iallafall. mamma har fixat filmer och allt till mig, cred till henne.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh Mallor, krya på dig sötis! Love<3

2009-01-31 @ 02:15:31
URL: http://flashbax.devote.se
Postat av: sofia

ush, det låter inte alls kul gumman! krya på dej.

2009-01-31 @ 14:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0