99%-ig

jag ska börja älska mörk choklad eftersom godis numera är förbjudet. riktigt mörk, som 99%-ig. när jag sa detta var mamma inte lika uppmuntrande:
- Då kan du lika väl ta en sked kakao.
nej du kära mamma det är inte samma sak, då missar jag kakaosmöret och kakaomassan.
men nu sitter jag här och knaprar, är det rätt ord? i vilket fall, och det duger faktiskt. sen kommer man ju bli van och nästan längta!? det blev ingen joggintur eller promenad idag, jag tar nya tag imorgon. nu ligger lilla scollor här och vill ha uppmärksamhet. han älskar mig numera och vill sova i min säng. förut var han rädd för mig, nästan hatade mig. men nu är han min trogne nattvän :) jag mutar ju han också. attans om mamma märker det på vikten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0