bad habits - michael tolcher

jag har fått alla mina dåligt vanor av dig, det är sant
jag önskar att saker och ting var så annorlunda, att själv ändra på det är vad jag gör
jag har inte förstått hur jag ska göra det perfekt för dig
men jag är närmre än jag var igår
de säger att livet är för att lära, lär mig att leva medans jag är här
meddelanden jag inte vet hur jag ska tolka
hur ska jag tolka dessa

märker du inte skillnaden, jag är inte densamma
jag är bara här för att vara med dig
nu minskar jag avståndet mellan oss
slutar att förneka
byter ut det gamla mot något nytt

But, I can't figure it out  just how to make it perfect for you
don't you notice the difference, Im not the same





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0