change

det är banne mig dags. har börjat min nya livsstil och vet ni vad som är högst upp på min lista för saker som är förbjudna.
alkhohol
internetshoppping
sena skolkvällar
godis & chips
+ en hemlig sak
det är enough nu och under en månad ska jag testa min nya livsstil. lägg märke till att cola inte är med på listan, det hade ju vart onödigt. en förändring behöver inte vara bra men i detta fallet kan den nog vara det.

idag vaknade jag sent lat som jag var. stack till skolan på en engelska c lektion.och nu har jag och fia jobbat hela kvällen. och vet ni vad, det var kul! mycket skratt och lite mobbning mot legans brud, hon är för jobbig att ens lyssna på. så efter katiga kommentarer och flertalet gånger av ignorering har hon typ slutat prata med oss, typ. men imon lär hon tjata ut mig igen, jag ska be sebbis att göra slut. internskämt för er som inte förstår. :)

försök att tolka detta sms, skrivet av friberg när hon var på lyset.
Nej göra ilve defijag alltid rutte
juvme du är futli swella erik eu stalletait.


undra vad hon skulle skriva egentligen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!! jag kan joina dig i ditt nya liv;) och annas sms jag säger då det ska det vara fyllesms ska det vara fyllesms ordentligt;)

2009-03-12 @ 13:30:19
Postat av: adde

svårt att lista ut den hemliga saken...

2009-03-12 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0