den rätte för rosing

igår jobbade jag för första gången på danish crown. det var helt okej faktiskt, kul emellanåt men det var kallt som inuti en frys. så nu sitter jag här påklädd till max för att inte frysa ikväll och väntar på att fia ska komma och hämta mig.
idag vaknade jag vid tio, åkte till anna och jobbade med projekarbetet som ska vara inne snart! det blir nog bra det också. missar den rätte för rosing idag, får kolla reprisen på hemsidan när jag kommer hem :) jag hejar på hugo, vem tycker ni? jag tycker hela programmet är störtskönt, haha. kul att se hur avundsjuka de andra killarna blir när Hugo charmar linda, och ikväll kommer deras first kiss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0