en utgång som man kommer minnas men som också borde glömmas bort!

givetvis skulle jag och friberg med när hela gänget skulle ut, nu i efterhand skulle vi stannat hemma. en skitkul förfest startade hos anton med ett kul gäng:) anna hade dock råkat klämma höger tumme i bildörren och fick sitta och kyla av den hela förfesten. jag vet själv hur det är, har också klämt samma finger och fått åka och sticka nål på nageln så att blodet skulle rinna ut. jag kommer fortfarande ihåg hur jävla ont det gjorde och hur trogen mig linda södergård var =), när jag grät så grät hon. fina minnen det där! iaf en kul förfest innehållande kortspel ofc och jag har aldrig. som vanligt avslöjades många nya hemligheter. runt tio kom mathildas underbara mamma anette och körde in oss till stan. till en början var de skitkul tills vi insåg att vi var aningen för fulla. vilket resulterade i ett fall på dansgolvet där mitt bakhuvud tog värsta smällen. jag kände inget då men idag kan jag säga att jag har en lätt hjärnskakning och mår skitkasst. värsta bakfylle dagen hitills, och den i magaluf med då! iaf det blev lite mycket men slutar man dricka då? nejnej det är då man köper shotar för 50spänn. känner efter en halvtimma att det spårar ur snart, muckar med folk haha och får be om ursäkt. hade jag och anna sett oss själva hade vi skämts idag. vid haltolv fick några åka hem pga lite to much, jag är stolt över att vara en av dem som stannade kvar! men det måste ju alltid vara någons tur att vara för full, och det var inte min :) festen fortsatte och jag fick en besvikelse när jag såg att chicken mamas lampor inte lös, dess kycklingvarmare var inte igång, borden var inte smutsiga och pommes fritsen var inte tillagade. chicken mama var med andra ord stängt. besvikelse då men en lättnad idag! vaknade vid åtta idag, vi skulle vara i skolan kvart över åtta. ringde till anna som typ var död, vi bestämde att ringa varandra om två timmar då vi var nyktra, haha ja jag var full när jag vaknade. timmarna flöt iväg, tog ett bakisbad som blev för varmt, somnade på soffan, åt lite och somnade igen. försöker komma på en snygg ursäkt till min frånvaro idag. och imorgon väntas jobb på stora hotellet, fyfan med detta huvudet. körde även stefan och några till stan, där fick jag igen vad jag la ut på krogenrundan, det är inte fel.
haha men vänner, vi hade ändå kul igår. jag tror faktiskt jag och anna också hade riktigt kul innan det spårade, i storm som solsken finns vi alltid där för varandra mina kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0