ett nej är ett nej

fredagen började kanon, introduktion på danish med sebban och fia. sen stack jag, anna och mathilda till friluftsgården och fixade med alla saker. vid 5 började förfesten hemma hos mig med anna mathilda och emma. för att sedan inse att vi var det nya singelgänget! :). vi lagade mat och spelade givetvis, pyramiden till jättehög musik, därbland magaluf låten aka africa - karl wolff. efter sju kom rasmus och körde oss till frilufts. där fortsatte vi med alla studenter. vi hade the time och anna, blev den nya dansjuryn! coolt va. fick även reda på att emelie följer min blogg dagligen, haha är detta en fylle-lögn eller ren sanning? :)
sen kom allt folk och till en början var det trevligt. vid tolvtiden stod dock utetoaletten och pissade vatten. "några" hade totalförstört toaletten. handfatet var sönderslaget och låg på marken med spegeln och andra saker. i panik letade vi efter "stänga av vattnet knappen". när vi fann den såg vi hur mycket vatten som sprutat ur rören, mina vänner och fiender, det var för mycket! hela damomklädningsrummet var vatten fyllt, och här är det lustiga. det rummet låg inte ens vägg i vägg med toaletten, så varför rann det vatten från väggarna där inne, det är en obesvarad fråga. och handfatet kan ha sprutat en halvtimma innan vi märkte detta., lacka och ångestfulla la vi ner festen, detta ber vi om ursäkt för men vi hade inget alternativ. tråkigt för de som kom runt tolvtiden och betalade, men som sagt, inte vårt fel. vi har våra aningar om vilka det var men tänker inte anklaga någon utan bevis, har ni hört eller sett något, säg till!
en fenixfest är för fenixelever, och ett nej är ett nej.

trots allt var kvällen ändå helt okej. men dagen efter var ett helvete. städningen fick oss alla att inse att ha fest inte var värt det. pinsamma samtal till uthyraren och polisanmälan fick göras. väldigt osmart av de som valde att sabotera, frilufts var det ända stället att hyra, och nu är det inte ett alternativ längre. och till er som ville sabba för oss, sorry ni lyckades delvis, men vi slapp betala ett öre. och får vi reda på vilka det är, blir det dyrt.
men nog med hatord :) det finns det alldeles för mycket av.

från anna fribergs fylle sms.
-jag har aldrig varit så här arg i hela mitt liv. om jag någon gång ska slå någon är det fan nu.

haha, hårda ord från en så söt tjej.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja jag läser den haha. Mycket bra blogg mathildut;) men jag håller absolut inte med om vitoria, ful som stryk är hon;) Have it

2009-03-02 @ 10:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0