Gretel Cp

Gretel Cp

-Du är cp. Det var det vanligaste ordet Gretel visste. Hon hade inte hört så många fler för hon var döv. Döv och helt jävla cp, det är sant! Gretel höll med det var det som var det jävliga och sorgliga i den här betättelsen. Vi ska nu följa Gretel Cp under en dag av hennes liv [det kan inte bli annat än en jävligt tråkig berättelse]. Lyssna nu på Gretel, nej för fan, okej då berättar vi. Låt oss börja med varför hon var cp. Den jävlen var cp i allas ögon. Man började nästan att kalla handikappade barn för Gretel. Gretel hade som ovana att kissa på alla från en balkong. Säg att du skulle på fest, rätt står det är står hon där och shakar med framstjärten. Jävla Gretel hon gör det inte lätt, vi har själva märkt det. Eftersom hon är vår syster kan vi inte hata henne lika mycket som alla andra. Det är inte lätt att vara Gretel, om jag satt i hennes sits hade jag satt en kula i huvudet direkt. Ibland kan man tycka synd om henne, tex som när hon ska äta fil och det bara blir helt svart, kortslutning! Hon tänker för mycket, på den amerikanska revolutionen. Men egentligen kan hon bara blame her self, om hon aldrig kallat Magister Spaghettti för "Tändsticks jävel jag dödar dig inatt liksom du jag och natten" hade det funnits två procentenheters chans att Gretel skulle bli hyfsat frisk. Just det vi skulle följa hennes liv idag men än så länge har vi bara förmedlat vårt hat mot vår syster, det finns en del så att säga. Men men om vi ska återgå till det viktiga. Dagen börjar som alla andra fullt av rutiner. Hon går upp. Försöker äta fil, det blir svart! Det är hårt när man är så ful som hon, den där Gretel Cp. Efter tre timmars kortslutning var klockan 12. Hennes dagar brukar börja vid 12, vi slipper henne under den tiden då hon däckat, YES där satt den! Under tiden hon är borta börjar mobbningen på allvar. -Dö din jävla Gretel Cp! Vi hoppas hon hör oss man kan ju hoppas så hon lämnar oss, men det är ypperst otroligt, undra om jag får hennes nya kjol när hon dör? Den kan jag ha på Halloween när jag klär ut mig till fågelskrämma. Mamma sa att jag fick det.

Fem år senare.

Gretel Cp jobbar som en hallick och tror fortfarande att cp kärring betyder nåt snällt.

Vi slipper henne nog aldrig, Jävlar! Men nu vet hon i alla fall att vi hatar henne, för vi skrev ett brev en gång, det tog en dag att skriva det och en vecka att läsa det. Men Gretel såg brevet ändå som positivt.

-Tänk att det finns folk som bryr sig om mig, jag är verkligen älskad, Jag Gretel Cp.

Av: Anna & Mathilda 2006


Kommentarer
Postat av: Pauline

HAHAHA

2009-03-20 @ 13:19:41
URL: http://flashbax.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0