när jag svarar i telefon svarar jag hej det är mathilda oftast, eftersom det är mitt namn och hej är ju en trevlig fas.

Jag heter Mathilda och kommer från Sverige, jag är 18 år gammal. Jag fyller år den 17 augusti och jag samlar på upplevelser och minnen. om jag måste välja väljer jag gröna äpplen istället för röda. idag gick jag upp klockan nio och jag sov ensam i min säng som jag gjort hela den här månaden och förra också, tyvärr? När jag svarar i telefon svarar jag hej det är mathilda oftast, eftersom det är mitt namn och hej är ju en trevlig fas. ikväll ska jag sova och kolla på repris av robinson som jag missade i lördags. Imorgon ska jag träffa mina söta vänner och gå i skolan, även träna mina tjejer. När jag blir stor så ska jag bo med min man som är dilf i ett mysigt stort och modernt hus som ska ha ett stall. När jag blir äldre ska jag plugga till något bra och bli välbetald, köra en cool bil och ha en snygg pojkvän. Jag tycker det är oket att gråta men inte framför vem som helst, och att gråta när man ser sin största idol är inte okej. Jag grät senast idag då jag insåg att tvättmaskinen som vart på en kvart innehöll en tröja vars ficka min nya mp4a låg i. Om jag fick en miljon, då vet anna vad jag skulle använda den till, delvis. kanske andreas ljung vet också och några mer. Att bära märkeskläder är inte det viktiga, det viktigare är att de är snygga. Jag har fem hål i öronen och jag har ingen tatuering än. Jag vill någon gång gifta mig och skaffa barn. Jag solar ganska ofta och jag gillar att dansa när jag känner för det. Jag är inte speciellt vig och jag älskar hallonsorbet glass. jag har haft en pojkvän i mer än ett halvår och jag har haft sex. Jag tror öckså¨på något efter döden men vet inte vad. Mina föräldrar bor tillsammans och när jag inte är bakis är jag en morgon människa. Hårfärgerna jag har haft är blond, svart, brun, lite mer rödbrun. Jag är beroende av mina vänner, innebandy, sysselsättning och mitt rum , serier och jag röker inte. Jag bäddar sängen det första jag gör när jag går upp på morgonen och personen jag kramade senast är sebastian. Jag saknar ingen för tillfället men jag saknar närhet ibland. Jag tycker att homosexualitet är helt okej och jag tycker växthuseffekten är för jäklig. Jag tycker att Scotts sång Jag tror på oss har den sämsta låttexten i världen. jag tycker carolina gynning är sveriges coolaste brud och jag tycker om linda rosings tv program faktiskt. Jag har en tegelsten till mobil för tillfället och jag längtar efter sommaren. bloggen i kommunen som jag finner mest intressant och läsvärd är elin joelssons blogg och jag beundrar hennes bakning enormt. jag har sagt till en kille att jag älskar honom och jag tycker att barack obama var den rätta att vinna valet.



 


 


Kommentarer
Postat av: elin

vad söt du är mathilda! :D vad glad jag blir! :)

2009-03-23 @ 11:15:46
URL: http://elinjoelsson.blogg.se/
Postat av: mallan

hahahha, massa loooove till din blogg!

du är grym mathilda

2009-03-23 @ 18:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0