jag har en fråga som kräver ett svar

om man har tappat motivationen till att formulera orden rätt här, vad gör man då? Just nu känns det som en bloggtorka just kommer att nå mig. För det första vill jag göra om min layout men har varken tid eller kunskaper till det. Kanske kan be Anna om hjälp, hon fixade ju faktiskt fias blogg. Som lika väl kan lägga ner så sällan som hon uppdaterar.

Idag var det heldag i skolan tråkigt nog. Fick dock inte mycket gjort eftersom min motivation för skolarbete just nu även den ligger på bottnen bland massa andra tråkiga saker som rapportanalyser och engelska c inlämningar. Dagens i skolan var iallafall när vi skulle avsluta lektionen för lunch och Kjell frågade vad det var för lunch, i mun på varandra sa alla spaghetti och köttfärssås, började skratta då ingen hörde vad någon sa. Så han frågade igen och fick åter en gång samma svammel till svar. Haha jag skrattar nu när jag tänker på det, ni som inte var där kan inte få samma feeling liksom, men kul var det. Typ: spaghhet köttfärsspaghetiikötttfärsss. haha kanske?

Idag var en av de dagar jag känner att jag bara vill bort härifrån, egentligen kanske det inte just är Vaggeryd jag hatar men jag hatar att det aldrig händer något. Okej nu i helgen är det ju faktiskt big party på g som jag dock troligen inte ska gå på och avfärd till idre dagen efter. Det är något som fattas här, mer människor. haha det tog tid för mig att komma på det känns det som. Jag gillar lilla vaggeryd ändå, definitivt mera nu när man har körkort och träffar vänner mer. är dock skittrött på att jag har så långt till allting och nu när isen smälter bort från mig får jag gå runt skiten igen, bygg en bro över hjortsjön, tack.

& jag som verkligen hatade  Ugglas låt snälla snälla snälla i melodifestivalen måste erkänna att den är helt okej, och att jag och anna har mot vår vilja? lärt oss endel av texten. Vi kom fram till att när man inte ser den jobbiga människan framför sig samtidigt som man lyssnar på låten så fungerar det ganska bra.

i sommar har jag också bestämt mig för att köra på den svenska blonda stilen och försöka leva upp till mottot att blonds have more fun. för det har dem väl? & blondinskämt är ju alltid kul :)

Vet du vad blondinen sa när killen blåste henne i örat?
-tack för påfyllningen.

Varför fortsatte blondinen att köra runt kvarteret?
-hennes blinkers hade fastnat.

Vem är smartast, blondinen eller brunetten som tror att iq sitter i håret?

Kommentarer
Postat av: Pauline

hahahahaha mallor sämst skämt seriöst! xD

2009-03-24 @ 17:38:21
URL: http://flashbax.devote.se
Postat av: Madde

Det finns inga dumma blondiner bara avundsjuka brunetter :) haha.

2009-03-27 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0