min enda anledning för att vara

måndag my dear, måndag. alltid lika kul att gå upp, naaaaaat som vi säger i klassen :) när man vaknar längtar man redan tills man får gå och lägga sig. och ännu mer jobbigt var att jag skulle tvätta håret med innan skolan, hallå kan det bli tråkigare? ja de kan det faktiskt. det kan bli så stressigt så att man inte käkar frukost, vilket jag aldrig hinner numera, kläderna är antingen i tvätten eller ostrukna och, man har ett prov som väntar på fenix kunskapscentrum direkt. det är då man blir glad när man vet att en söt tjej och en cool kille runt åtta kommer komma och hämta mig i en grön liten bil :) det är de positivia under hela förmiddagen. + klassen som jag älskar och kommer sakna som tusan! iallafall provet var inte överdrivet svårt och sen fick vi lång rast. efter skolan var det träningsmatch mot p12 med småtjejerna, vinst idag igen. försöker ta till vara på tiden jag har kvar med tjejerna eftersom jag tycker om dem så mycket. och de har varit där under svåra och glada tider :) kvällen har sysselsatts med plugg. har skrivit en ypperligt intressant artikel om andreas ljung, en artikel om en intressant människa kan inte annat än att bli intressant :)


du är anledningen till att min kärlek har ett namn
du är ägaren av mitt hjärta
min enda anledning för att vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0