ni är alla stjärnor

idag avgjordes serien för mitt lag, flickor f14. dem har aldrig tidigare varit så bra som de var idag. jag hade inte en sak att klaga på och fy sjutton vad stolt jag är! tänk att de är 5 år sedan jag och alex började träna dem. vi visste inte om vi var bra för åldern men träningarna var okej. när vi spelade vår första poolspelsmatch så utklassade vi direkt, redan då var de stjärnor. nu fem år senare med mer än dubbelt så många vinster än förluster i bagaget coachade vi vår sista seriematch tillsammans med er. jag kommer sakna er så mycket. jag hoppas att ni tar till vara på era talanger för ni vet själva att ni kan bli hur bra som helst. så sluta inte att spela utan häng i och så kommer ni bli hur bra ni vill. nu är det sista vi har kvar tillsammans cupen :) vi är stolta och nöjda med en andraplats i serien i år med :)


jag kommer sakna er mina underbara innebandytjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0