united here somehow

nu gäller det att leva upp till målen och idag blir det en lugn kväll med vänner. som jag tycker mycket om och nu längtar jag till studenten och sommaren och nästa år! vi har nämligen en plan som jag inte vet om jag får berätta?
iaf lite details, efter studenten ska jag jobba på herrgården som vanligt, midsommar blir nog inget stort spektakel då vi säkert kommer tvingas jobba. i augusti någon gång kanske vill jag åka på en 10dagars utlands semester :) vadå mys.
jobba i fjällen hade ju vart kul men troligen väldigt svårt att få jobb så det lämnar vi åt, vi kan väl säga ödet eller slumpen. fick studentmössan igår vilket anna gjorde till största värsta grejen medans jag öppnade min idag. den var mycket fin och gav feeling. champange glaset dock kan väl anses lite onödigt nu i efterhand. men vad är inte impulsköp någon gång ibland, eller alltid.

idag hade malin sötnosen bakat mumsiskaka till oss :) söt och talangfull är vad hon är den busen. så nu sitter jag och är jättesugen på fler. badbad.

förresten, kollar ni på sveriges värsta bilförare? jag kan inte sluta skratta åt dårarna i det programmet. hur kan man seriöst vara så dålig? lite måste de kanske överdriva för att göra det hela roligare?  igår så skulle de bogsera och köra om och det var nog värst hitills. anita är kul men jag tycker nog att robert och gurkan är roligast! är gurkan sveriges värsta bilförare?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0