att hata ett papper?

nu kom jag precis hem från fenix baksida. killarna bastade naket och jag joinade, dock lite mer påklätt. en skitfin bastu hade rasmus sannerligen byggt, sen slängde sebbe och putte mig i sjön så nu har jag blött hår, min största fasa.  idag har jag malin och anna kollat på sofia och maddes bal i jkpg, & gud de var vackrast av alla våra tjejer! de lös som solen i detta skitväder som var :)
dock regnade de som fan så efter ett tag begav vi oss, för att inse att malins jävla aupair papper hon ska skicka in är dränkta i vatten. och ni ska nämligen veta att det har varit probelm med dessa papper. hon har skrivit om dem säkert fem gånger, anna har skrivit sin rekommendation fem gånger och så nu blev pappfan förstörda. haha ett hell! men ett strykjärn kanske kan fixa saken :) jag känner ett hat mot några papper, herregud. & framförallt hatar jag meningarna childhood friends och aupair loggan, haha.

cause it means much
much more than it looks and what people think

ohja just de, bilder kommer imorgon, nu nana inför den jobbiga onsdagen som består av mucho plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0