bloggtorka jag vet!

& jag pallar inte par, jag pallar inte VI bloggar och folk som hela tiden snackar i vi form.
- Vi ska göra det och igår hade vi så kul.
nej nej vi gillar singlar för att det är mycket roligare då. men att vara par är helt okej, bara man inte skriver, pratar och tänker på de hela tiden :)
Jag saknar honom, visst jag saknar också en del men jag skriver fan inte om de hela tiden.
& jag är så trött på att gå in på bilddagböcker eller bloggar och läsa om VÅRAN dag. Man kan INTE sitta ihop med någon. haha tror att jag fått sagt det jag ville? shit vad negativ mot par jag var, men när tillochmed linda rosings blogg blir en par blogg, då är de illa.


Kommentarer
Postat av: Dajana

het....NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT!!

2009-05-04 @ 22:32:42
URL: http://dajanaaaaa.blogg.se/
Postat av: Dajana

het...NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT!!

2009-05-04 @ 22:33:20
URL: http://dajanaaaaa.blogg.se/
Postat av: SVART TILL AMIGA

AAAAAAH JAG VILL HA DIG AMIGA!

2009-05-04 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0