helgen

bestod av fest och mycket jobb. i lördags började jag vid halv sju och slutade fem. efter det blev det fest med mathilda och killarna. Anna sprang göteborgsvarvet och hade inga planer för att joina oss. Vi förfestade och kollade eurovision, jag tycker Marlena var bra! Hur hon kunde hamna på en 21:a plats är ju otroligt. Efter lite martini i mitt öra och hår made by larsson begav vi oss till Julia där det var folk. Där var mitt livs största kärlek utsatt för dränkning oich jag trodde att hans tid var kommen.  Men jag sög vinet ur honom och dagen efter fungerade han som han skulle. Så nu uppskattar jag honom mer än någonsin då touchen fungerar utmärkt! Dagen efter var inte lika kul att gå upp kvart i sex och jobba, men jag överlevde och dagen visade sig att bli ganska bra :) det blev lite jobb på vernissagen efter jobbet och dead by april med paulin och anna på media markt! de är riktigt bra! Har nämligen framkallat elva bilder på media markt till mitt rum, riktigt fina blev de,. Nu återstår bara att köpa ramar till de stora bilderna så de får inta en av mina nuvarande tomma vita väggar. paulin är riktigt duktig på att ta kort så babe, du kommer få ta tusen till ;) och, mina balskor har finally anlänt i rätt storlek och me gusta as hell! Söndags kvällen blev film med Andreas, vi kollade fast to furios & den var skitbra :)

     

min gossip girl älskling :)



balsko från nelly




Kommentarer
Postat av: PAULINE

Ja Dead by april var ju asbra live;) haha och mallor jag tar gärna 1000 kort på dig igen! :D bara du stavar mitt namn rätt nästa gång haha! love

2009-05-19 @ 19:21:38
URL: http://paulinefranzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0