here they come, the beautiful ones

monday morning och det regnade. så där kul kände jag då, ännu tråkigare blev min inställning när jag visste att jag under dagen skulle ha två redovisningar. Men jag bet i det sura äpplet som var rött och pallrade mig till skolan med hjälp av mamma som lekte taxi. Och anna filmade min redovisning i naturkunskapen så jag ska anmäla henne och kräva pengar, kan vara gött! Efter ett tal i svenska c pluggade vi inför projektarbete redovisningen imorgon, besök vår hemsida på: phoenix.edu.vaggeryd.se

Sedan testade vi om annas tält som är enormt höll inför påfrestningarna som kommer imorgon. Imorgon är nämligen den efterlängtade studentpaddlingen inklusive övernattning vid rollstorpasjön med tält och hela köret. & mycket alkohol! :)

Kvällen spenderades med maddlin som äntligen är hemma från england & annis. Vi besökte bla rasta där sanna jobbade :) nu har jag ägnat lite tid åt mitt rum som skrek på hjälp. Har även ramat in några av korten, men de största och fina återstår.
& min bar är äntligen i dess rätta skick och längtar efter fest!






påfylld äntligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0