jag hoppar från ett stup

så skrev F idag på morgonen, när jag kollade ut förstod jag varför. Regnet nästan öste ner och jag blev deprimerad och ångrade att jag gått upp. Det var nämligen så att vi skulle ha friluftsdag ute med småbarn i Byarum med idrottsprofileringen. Vi skulle cykla till byarum, vilket då längre inte var aktuellt. halv nio, vi skulle var där tjugo i nio ringer oscar och rasmus och undrar om vi har bil, lite sent påtänkt men vi hann ändå. väl där hade de slutat att regna och alla hade tagit bilen förutom våran lärare, som troget gick. min grupps aktiviteter var väl lite så där men vi klarade det också. På eftermiddagen var det "fasade" provet som var lätt som tur var. nu sitter jag här och försöker ta itu med mina problem, mina balskor som jag skickade tillbaka för att få en annan storlek är slut, vad gör jag nu? Håret är inte heller fixat, fyfan. Och jag bara skjuter det framför mig och beställer och fixar med skor som inte hör hit. men jag kommer dö av gläjde när mina skor kommer från USA! :) dem kommer användas i sommar, till stranden, på festival om vädret tillåter, på midsommar och under utlandsresa!

Lördag snart och M kommer hem :) saknat henne. S avslutar också sin praktik och kommer hem nu! Skönt att ha er hemma the last time.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0